M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Performics zadowolony ze współpracy z Upcast Social

Maciej Florek | 8 lutego 2013, 06:00

Digitalowy dział ZOG-u podsumowuje działania w modelu zautomatyzowanego zakupu kampanii w Facebooku.

Performics, wyspecjalizowany dział ZenithOptimedia Group dedykowany działaniom digital, współpracuje z firmą technologiczną Upcast Social w celu zautomatyzowania i optymalizacji kampanii CPC prowadzonych w Facebooku. O nawiązaniu współpracy informowaliśmy w MMP24 z dnia 7 grudnia 2012 r.

- Po testach oraz dogłębnym rozeznaniu rynku zdecydowaliśmy się na pracę z użyciem narzędzia Upcast. Trafnie estymujemy wyniki prowadzonych kampanii i podejmujemy ryzyko rozliczenia za efekt w postaci modelu CPF (cost per fan). Dzięki temu prowadzimy bardzo skuteczne działania w Facebooku, a efekty naszych kampanii uzyskane dzięki automatyzacji są nieosiągalne przy optymalizacji standardowo stosowanej przez agencje na polskim rynku - mówi Maria Kierzkowska odpowiedzialna za zespół zajmujący się social mediami w Performics.

Z systemu automatyzacji korzysta już kilku klientów Performics, m.in.: Hygienika, Lotte Wedel, L'Oreal, PZ Cussons i Warner Bros.

Jak twierdzi Przemysław Dzienuć, social media specialist w Performics, automatyzacja kampanii w Facebooku pozwoliła osiągnąć CTR prawie trzykrotnie wyższy niż dotychczasowy. Performics zwiększył zasięg o 255 proc. bez zmiany budżetu oraz obniżył koszt pozyskania fana o 70 proc.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,