M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adam Dyba CEO firmy Adexon

Maciej Florek | 11 lutego 2013, 06:00

Były wiceprezes zarządu IDMnet założył sieć reklamy internetowej opierającej się na technologii RTB.

Adam Dyba, fot. archiwum
Adam Dyba, fot. archiwum
Adam Dyba jako CEO stanął na czele firmy Adexon. Jest to sieć reklamy internetowej i platforma SSP (Supply Side Platform). Jej celem jest maksymalizacja przychodów wydawców ze sprzedaży zautomatyzowanej oraz w modelach aukcyjnych (RTB). Dyba w październiku 2012 r. złożył rezygnację ze stanowiska wiceprezesa zarządu IDMnet SA wchodzącego w skład Grupy ZPR. Jest twórcą i założycielem tej sieci reklamy internetowej. Z Grupą ZPR Dyba był związany od 1997 r.

W zespole Adexon znalazł się również Łukasz Skawiński, który objął stanowisko head of agency sales. Poprzednio związany był również z IDMnet, gdzie pracował jako head of AdProfile będącej siecią audience network.

Head of direct sales Adexon została Klaudia Damszel. Poprzednio pracowała jako new business manager w ARBOmedia Polska (obecnie Goldbach Interactive).

Maryna Matarewicz objęła stanowisko head of affiliate w firmie Adama Dyby. Wcześniej również związana była z IDMnet, gdzie pełniła funkcję deputy directora.

Traffic directorem w Adexon jest Michał Starzyk. Ostatnio pracował w IDMnet jako SEM manager.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,