Zagranica

Puma rozbudowuje ofertę i startuje z kampanią

Marka wprowadza serię produktów pod nazwą "Nature of Performance". Pojawią się również dodatki do głównych kategorii produktów marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdWMb62Y6pNw%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Marka przygotowała w ramach nowej kategorii produktów serię filmów i spotów telewizyjnych. Są one opracowywane przez agencję Juliet Zulu Studio i już pojawiły się w kanale YouTube marki. Innowacje obejmują systemem Puma Mobium Elite i sprzęt sportowy z wbudowanymi taśmami Puma opracowanymi w celu maksymalizacji sił mięśni (Puma ACTV, Puma RCVR).

Nowa kampania została opracowana we współpracy z agencją Droga5.

(Popsop)