M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Endomondo w ofercie BAN

Maciej Florek | 11 lutego 2013, 06:00

Sieć reklamy jako pierwsza w Polsce wprowadza ofertę reklamową zarówno na stronie WWW, jak i w aplikacji.

Business Advertising Network (BAN), sieć reklamy internetowej premium, rozszerza swoje portfolio o serwis Endomondo.com. BAN jako pierwszy będzie wprowadzać ofertę reklamową Endomondo na rynku polskim, współpraca ta obejmuje zarówno stronę WWW, jak i samą aplikację. Włączenie Endomondo do oferty BAN ma miejsce we współpracy z wydawnictwem Motor-Presse Polska.

Endomondo jest jedną z najpopularniejszych aplikacji na telefony komórkowe, która pozwala rejestrować przebieg treningów, rywalizować ze znajomymi, a także analizować osiągane wyniki. W Polsce zarejestrowało się ponad 350 tys. amatorów biegania, spacerów, jazdy na rowerze i innych sportów, liczba rejestrowanych treningów zaś to około 15 tys. dziennie. Sama strona WWW ma ponad 4 mln odsłon miesięcznie.

Całkowita liczba polskich użytkowników, którzy pobrali aplikację, to około 0,5 mln. 

Jest to kolejny krok w budowie mocnej oferty BAN Style, na którą składają się serwisy lifestyle'owe premium, takie jak Menshealth.pl, Runners-world.pl, Platine.pl, Menstream.pl, iWoman.pl czy Logo24.pl.

Czytaj więcej na temat: , ,