Kraj

Change Integrated dla Plusa

Nowe taryfy "OMG".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTSrm-8jAPIs%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Agencja Change Integrated przygotowała kolejny spot reklamowy dla Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus. Jest to kontynuacja komunikacji nowych taryf operatora. Plus proponuje formuły “OMG: O – jak oszczędzasz, M – jak masz i G – jak gadasz”.

Kampania obejmuje TV, internet oraz outdoor. Za działania w mediach interaktywnych odpowiada agencja Artegence. Planowaniem i zakupem mediów dla Polkomtela zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. Za BTL-ową część kampanii odpowiada Pompidou.