Kraj

Headz zainwestuje ponad milion złotych w nowe nośniki w górach

Firma chce podwoić liczbę swoich tablic.

Headz Marketing Partner zamierza do końca roku podwoić liczbę nośników reklamy zewnętrznej w górskich kurortach. Obecnie dysponuje siecią ponad 200 takich nośników. Na ten cel spółka chce przeznaczyć od 1 do 3 mln zł.
Według szacunków Łukasza Wylęgi, prezesa Headz, inwestycje w nośniki mają przynieść wzrost przychodów do blisko 10 mln zł. W ub.r. wyniosły około 8 mln zł. W 2012 roku wskaźnik obłożenia tablic poprawił się z 80 do 90  proc. W tym roku, według przedstawicieli Headz, wzrosła liczba zamówień wśród firm z branży motoryzacyjnej i farmaceutycznej. Stąd decyzja o inwestycjach w dodatkowe nośniki w południowej części kraju – największych kurortach górskich. – Rozwój sieci finansujemy ze środków własnych i liczymy na zwrot z inwestycji w perspektywie 2-3 lat – dodaje Wylęga. Spółka po uzyskaniu pozwoleń planuje zbudowanie oraz przejęcie istniejących nośników w Austrii i Francji. Dokładniejsze szczegóły na ten temat na razie nie zostały podane.