Kraj

Synergy wprowadza narzędzie do analizy potencjału marek pod kątem eventów

Synergy Marketing Partners wprowadza na rynek nową usługę - Brand Event Analysis. Usługa ta polega na wszechstronnej analizie marki pod...

Synergy Marketing Partners wprowadza na rynek nową usługę – Brand Event Analysis. Usługa ta polega na wszechstronnej analizie marki pod kątem wykorzystania jej potencjału w działaniach typu “event”. “Wiele polskich firm posiada marki i produkty doskonale nadające się do tego typu komunikacji, nie zdając sobie z tego sprawy. Uważamy, że komunikacja typu “event”, a więc wydarzenia sportowe, kulturalne czy specjalnie organizowane konkursy, doskonale nadają się do promocji wielu polskich firm i marek” – powiedział Michał Czerwiński, new business manager Synergy. Jego zdaniem ich koszt jest znacznie niższy niż reklamy tradycyjnej, natomiast impact w wielu wypadkach może ją przewyższyć. Usługa Brand Event Analysis pozwala odpowiedzieć nie tylko na pytanie, czy i jakie rodzaje wydarzeń wybrać, lecz również jak przygotować koncepcję i realizację danego projektu komunikacji eventowej. Brand Event Analysis jest częścią strategii Synergy, zakładającej pozyskanie nowych klientów, oprócz tych dotychczas obsługiwanych (najważniejszym klientem Synergy jest AmRest). “Chcemy głównie zainteresować nią firmy średniego rozmiaru, o ograniczonych możliwościach budżetowych” – mówi Czerwiński. Dodał też, że w kręgu zainteresowań Synergy są głównie firmy polskie. (AMS)