Kraj

Reebok szykuje kampanię "Live with Fire"

W nowej komunikacji marka pokaże ludzi, których życie zmieniło się poprzez aktywny styl życia.

Adidas Poland w ciągu najbliższych dni rozpocznie zintegrowaną kampanię reklamową dla marki Reebok pod hasłem “Live with Fire”, pokazując ludzi z całego świata, których życie nabrało energii i pasji dzięki uprawianiu sportu.

W ramach projektu marketer będzie promował, oprócz tradycyjnych produktów do biegania, również całkowicie nowe dyscypliny fitness: np. jogę, taniec, aerobik, które są coraz popularniejsze w Polsce.

Po kampanii z 2012 r. “Nadeszła rewolucja w treningu”, która pokazywała trening CrossFit jako rewolucję w fitnessie, teraz Reebok z kampanią “Live with Fire” chce zachęcić ludzi, aby realizowali swoją pasję właśnie poprzez fitness.

Kampania obejmie telewizję i internet. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat. W ramach akcji planowane są także działania eventowe, których szczegóły właśnie są ustalane. Wartość budżetu reklamowego nie została podana.