Przetargi

GfK wygrała przetarg Presspubliki

Instytut przeprowadzi dla tego zleceniodawcy badania polskiego biznesu - głównie MŚP.

Presspublica wybrała w drodze przetargu instytut badawczy GfK Polonia, który przeprowadzi dla tego wydawnictwa badania polskiego biznesu. Do konkursu zaproszono także: Millward Brown i TNS OBOP. Zwycięska firma będzie musiała przeprowadzić analizę firm działających na polskim rynku – głównie małych i średnich przedsiębiorstw. Analiza ma pokazać m.in. jakimi źródłami i informacjami kierują się przy prowadzeniu swojego biznesu, jakie są potrzeby informacyjne kierowników poszczególnych działów. Ma to posłużyć lepszemu dopasowaniu tytułów wydawnictwa do potrzeb rynku. W portfolio Presspubliki są takie tytuły biznesowe, jak: “Rzeczpospolita”, “Bloomberg BusinessWeek” i “Parkiet”.

Podobną analizę wydawca przeprowadził w 2007 r.