M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dobra sprzedaż Pernod Ricard

( red. ) | 15 lutego 2013, 06:00

Przychody ze sprzedaży producenta takich alkoholi jak wódka Absolut i whisky Jameson w I półroczu roku finansowego 2012/2013 wzrosły o 6 proc. i osiągnęły pułap 4,91 mld euro.

Jak twierdzą przedstawiciele koncernu, ten globalny wzrost sprzedaży jest zasługą dobrych wyników sprzedażowych wszystkich 14 głównych brandów, które stanowią 63 proc. całości wolumenu. Najlepsze wyniki osiągnęły takie brandy jak Martell (wzrost wartości sprzedaży o 23 proc.) oraz Jameson (wzrost o 13 proc.).

W pierwszej połowie br. aktywności marketingowe Pernod Ricard mają koncentrować się wokół szampanów, które będą crosspromowane wespół z markami modowymi oraz dalszym rozwojem aplikacji mobilnych (zwłaszcza dla dwóch brandów: Havana Club oraz Ballantine's).

 

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , ,