M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Velvet angażuje konsumentów do konkursu

Maciej Florek | 15 lutego 2013, 06:00

Akcja związana jest z wprowadzeniem nowych linii produktowych.

Rozpoczęła się akcja promocyjna firmy Kimberly-Clark realizowana pod hasłem „Detal ma znaczenie. Zobacz różnicę”. Jest ona związana z wprowadzeniem dwóch nowych linii premium papieru toaletowego Velvet - Atmosfera Natury oraz Styl i Kolor. Działania promocyjne obejmują konkurs fotograficzny skierowany do konsumentów. Dodatkowo ekspertem akcji jest Małgorzata Andryszczyk - stylistka programu telewizyjnego "Dekoratornia".

Nagrodą główną w konkursie jest 20 tys. zł na urządzenie mieszkania pod okiem eksperta akcji. Na potrzeby konkursu została przygotowana strona internetowa www.detalmaznaczenie.pl. 

Za przygotowanie koncepcji akcji oraz jej przeprowadzenie odpowiada agencja reklamowa S4.

 

Czytaj więcej na temat: , , ,