Zagranica

Coca-Cola celebruje radość

To pierwszy crowdsourcingowy projekt o takim zasięgu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCtW2tw-OzL0%22%7D
Podczas wczorajszej premiery kolejnego odcinka amerykańskiego “Idola” premierę miał spot Coca-Coli przygotowany z myślą o walentynkach. Koncern nie celebrował jednak miłości per se, ale szczęście. Hasłem akcji była parafraza tytułu znanej piosenki: “Happiness in the Air”.

Autorami spotu są Hugh Mittin i producent Lee Kuoferman. Film powstał latem 2012 r. i był zgłoszeniem na konkurs Mofilms Cannes 2012. Reżyserzy uwolnili czerwone baloniki, do których przywiązane były puszki z colą. Przypadkowi przechodnie łapali je, a twórcy rejestrowali ich reakcje.

To pierwszy projekt o charakterze crowdsourcingowym, który ma szansę obejrzeć wielomilionowa widownia.

(Popsop)