M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adidas i Puma atakują wiosną biegaczy

Joanna Dziwisińska | 18 lutego 2013, 06:00

Obie firmy sportowe szykują nowe modele obuwia dla biegaczy.

Adidas Poland i Puma Polska wprowadzają wiosną do sprzedaży nowe modele butów do biegania. Pierwsza z nich zaoferuje konsumentom buty Adidas Energy Boost. Początkowo marketer będzie prowadził działania PR-owe skierowane do profesjonalistów. Od początku marca br. ruszy kampania w mediach (telewizja, prasa, internet - media społecznościowe). Sporo aktywności Adidas szykuje wokół Półmaratonu Warszawskiego. Przy realizacji działań reklamowych marketer współpracuje z domem mediowym Carat, kreacja to adpatracja, którą marketer realizuje we własnym zakresie. Główną grupą docelową kampanii są młodzi biegacze, mieszkańcy miast.

Puma natomiast szykuje buty Mobium. Model ten będzie promowany głównie w mediach społecznościowych, prasie oraz w sklepach. Działania reklamowe prowadzone są we własnym zakresie.

Czytaj więcej na temat: , ,