M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKP Intercity rusza z projektem crowdsourcingowym

Maciej Florek | 18 lutego 2013, 06:00

Zadaniem osób biorących udział w konkursie jest nakręcenie filmu o pozytywnych uczuciach.

W serwisie MillionYou ruszył konkurs "Love sTory, czyli… kolej na miłość” zorganizowany przy współpracy z PKP Intercity.

Zadaniem osób biorących udział w konkursie jest nakręcenie filmu o pozytywnych uczuciach. Jedynym warunkiem udziału w konkursie jest tematyka, która musi wiązać się bezpośrednio z pociągami PKP Intercity (Ex, EIC, TLK). W efekcie akcji mają powstać filmy, które wykorzystane zostaną w internetowej kampanii wizerunkowej przewoźnika.

Pula nagród to 15 tys. zł. Projekty można przesyłać do 11 marca br. Ogłoszenie wyników nastąpi 21 marca.

Czytaj więcej na temat: ,