Kraj

Zielone liście na billboardach - Kompania Piwowarska rozpoczęła teaserową kampanię Lecha

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła letnią kampanię piwa marki Lech. Pierwszym jej etapem jest teaserowa kampania outdoorowa, oparta na layoutach przedstawiających...

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła letnią kampanię piwa marki Lech. Pierwszym jej etapem jest teaserowa kampania outdoorowa, oparta na layoutach przedstawiających różnego rodzaju zielone liście. “Rozwiązanie zagadki” teaserów nastąpi w połowie czerwca br. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów, że teraz będą mogli kupić piwo Lech również w zielonych butelkach. Strategię i kreację tej kampanii przygotowała agencja Cytryna. W okresie styczeń-kwiecień 2004 r. na reklamę marki Lech Premium wydano 7,16 mln zł (Expert Monitor). Szacunkowy ilościowy udział w rynku piwnym Lecha Premium w kwietniu br. wynosił 3,1 proc. (JD, PR)