Kraj

Lech Pils w dystrybucji ponadregionalnej wspartej kampanią

Lokalna marka Kompanii Piwowarskiej jest dostępna w kilku regionach kraju.

Lech Pils w dystrybucji ponadregionalnej wspartej kampanią
Lech Pils, który dotychczas był dostępny tylko w regionie Poznania i Wielkopolski, czasowo rozszerza dystrybucję. Markę można obecnie kupić w regionach określanych przez marketera jako “centrum, południe i północ”. Krok ten związany jest z nagrodą, jaką Lech Pils ostatnio otrzymał – złotym medalem i tytułem Najlepszego Piwa w Polsce podczas 42. Święta Chmielarzy i Piwowarów w kategorii jasne pełne o zawartości ekstraktu w brzeczce 11,1-12,0 Blg.

Dodatkowo rozszerzenie dystrybucji jest wsparte w nowych regionach kampanią OOH. Kreację przygotowała Kompania Piwowarska, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC.

Lech Pils zawsze był mocno związany z Poznaniem i Wielkopolską. Marka realizowała wiele lokalnych kampanii wykorzystujących np. gwarę wielkopolską. Brand sponsoruje też lokalne kluby sportowe. Ostatnio, po kilku latach przerwy, Lech Pils został sponsorem Lecha Poznań.