Kraj

Nespresso z kampanią rekomendacji

Za realizację działań odpowiada agencja Streetcom.

Nespresso z kampanią rekomendacji
Rusza kampania marketingu rekomendacji dla marki Nespresso. Ambasadorzy wyselekcjonowani ze społeczności Streetcom testują ekspresy i kawę w kapsułkach oraz biorą udział w interaktywnym konkursie.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i zdobycie opinii o produktach. Istotny jest również element edukacyjny. Ambasadorzy otrzymują informacje zarówno o ekskluzywnej kawie, jak i sposobie jej przyrządzania. Do wybranych grup ambasadorów trafiają ekspresy. W zestawie do testowania znajduje się również Aeroccino+ – urządzenie do przygotowywania piany mlecznej.
 Uczestnicy kampanii otrzymują wszystkie 16 rodzajów kawy w kapsułkach Grand Cru Nespresso – dla siebie i znajomych, których zaproszą do skosztowania napoju. Ambasadorzy mogą wziąć również udział w interaktywnym konkursie “Your coffee moments. U&me” towarzyszącym kampanii. Na potrzeby akcji powstała również specjalna strona internetowa U and Coffee.