Kraj

Wirtualne Targi Pracy ze wsparciem promocyjnym

Za promocję działań odpowiada agencja Creative Group AMK.

Agencja marketingowa Creative Group AMK jest autorem kreatywnej kampanii marketingowo-sprzedażowej wspierającej promocję Wirtualnych Targów Pracy Pracuj.pl.

Realizacja kampanii promującej targi polegała na wysyłce personalizowanej poczty dostarczonej tradycyjną metodą, zawierającej realny list. Uczestnicy otrzymali elegancką kopertę z ręcznie wypisanym imieniem i nazwiskiem. Kartka zawierała prośbę o wpisanie swoich danych z dopiskiem WTP 2012 w wyszukiwarkę Google oraz uważne śledzenie wyników wyszukiwania.

Kliknięcie w link z imieniem i nazwiskiem przenosiło do dedykowanej strony docelowej. Strona zawierała personalizowaną treść skupiającą się na wyeksponowaniu realnych, wymiernych korzyści płynących z uczestnictwa w Wirtualnych Targach Pracy.

Odbiorcami personalizowanej poczty są firmy zatrudniające min. 200 osób, aktywnie rekrutujące nowych pracowników oraz planujące takie działania w przyszłości.