Kraj

Kampania Biedronki z Danielem Olbrychskim

Ruszyła kolejna część komunikacji sieci Biedronka promująca rodzime produkty.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaxP7cv1WEdg%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. Obecna edycja prezentuje produkty, odwołując się do regionów, z których pochodzą, i tym samym zapraszając do kulinarnej podróży po Polsce.

Materiały komunikujące kampanię “My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty” będą obecne w sklepach, na billboardach, w prasie oraz poprzez dedykowaną stronę internetową. W telewizji i w kinach ukażą się spoty z udziałem Daniela Olbrychskiego.

Kreację przygotowała agencja Duda Polska. Media zakupił dom mediowy MEC. Kampania zakończy się w połowie marca br.