Kraj

Mężczyzna w reklamie No-Spy Max [wideo]

Sanofi-Aventis rozpoczął nową kampanię.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fclip_id%3D60247564%26force_embed%3D1%26server%3Dvimeo.com%26show_title%3D1%26show_byline%3D1%26show_portrait%3D1%26color%3D00adef%26fullscreen%3D1%26autoplay%3D0%26loop%3D0%22%7D
Rozpoczęła się kampania środka przeciwbólowego i rozkurczowego No-Spa Max z portfolio Sanofi-Aventis. Po raz pierwszy w komunikacji reklamowej No-Spa główną rolę odgrywa mężczyzna. Do tej pory parasolowy brand promowany był jako lek przeznaczony raczej dla kobiet.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Publicis. Media zaplanował i kupił dom mediowy ZOG.

Jak wynika z danych IMS Health, No-Spa w ujęciu wartościowym zanotował sprzedaż na poziomie 39,7 mln zł (rynek apteczny, YTD XII 2012).