M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy & Mather kompleksowo dla sieci OBI

Katarzyna Kacprzak | 27 lutego 2013, 06:00

Spółki z grupy wspierają sieć we wszystkich bieżących działaniach reklamowych. Współpraca ma mieć charakter długofalowy.

Wiodącą agencją i liderem projektu jest Ogilvy & Mather Advertising, odpowiedzialna za kreacje ATL i BTL. Analizą problemu oraz przygotowaniem strategii pozycjonowania i strategii komunikacji marki OBI zajęła się wyspecjalizowana w zakresie doradztwa strategicznego spółka Ogilvy Brand Consulting. Koncepcją strategii działań w internecie i ich wdrażaniem zajmuje się agencja Ogilvy Interactive. Za działania aktywacyjne i promocje konsumenckie będzie natomiast odpowiedzialna Ogilvy Action, agencja marketingu zintegrowanego z grupy Ogilvy & Mather. We współpracę z siecią marketów zaangażowany jest także dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją filmów reklamowych i przygotowaniem materiałów BTL. OBI korzysta również z doradztwa w zakresie public relations świadczonego przez spółkę Ogilvy PR.

Ogilvy & Mather ściśle współpracuje z wybranym ponownie przez OBI w wyniku przetargu domem mediowym PanMedia Western, który zajmuje się planowaniem i zakupem wszystkich mediów dla tej marki.

1 marca 2013 startuje kampania z nową strategią marketingową w różnych kanałach komunikacji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,