Kraj

Nescafe startuje z jubileuszową kampanią [wideo]

Po dłuższej przerwie Nestle promuje podstawowy wariant kawy Nescafe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-I-dET9ndUU%26list%3DUUHIoCzNrYCpdOnmyW1zHvTg%26index%3D1%22%7D
Nowa kampania Nescafe związana jest z 75-leciem istnienia marki. Komunikacja podkreśla, że kawa ta była obecna podczas wielu historycznych chwil ludzkości, jak np. start Apollo 11 w 1969 roku.
Działania komunikacyjne realizowane są w telewizji oraz prasie. Spoty telewizyjne emitowane będą 
w takich stacjach, jak: TVP, Polsat, TVN, oraz w kanałach Atmedia i Discovery. Natomiast reklamy 
oraz advertoriale przedstawiające m.in. historię powstania kawy rozpuszczalnej ukażą się 
w magazynach opiniotwórczych, kobiecych, dla mężczyzn oraz tygodnikach telewizyjnych.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Wsparcie PR zapewnia TBWA PR.