Kraj

K2 odpowiada za działania digitalowe turnieju Coca-Cola Cup 2013

Ruszyła 15. edycja rozgrywek, ambasadorami zostali Anna Dereszowska i Robert Lewandowski.

K2 odpowiada za działania digitalowe turnieju Coca-Cola Cup 2013
K2 odpowiada za stworzenie strony internetowej Coca-Cola Cup 2013 – jej warstwę graficzną, architekturę informacji, programowanie, konfigurację bazy danych oraz prace webdeveloperskie. Agencja obsługuje również system rejestracji oraz rozgrywki dla ponad 4000 drużyn i jest wsparciem technicznym dla organizatora technicznego – firmy Havas Sports & Entertainment.
W tym roku Coca-Cola Cup toczy się pod hasłem “Bądź aktywny, dołącz do gry!”. Aktywności ruszyły 18 lutego 2013 roku, a zakończą się finałem w czerwcu.

Jak informuje marketer, system obsługi rozgrywek Coca-Cola Cup dociera do ponad 6600 gimnazjów w Polsce. Zwycięzcy tegorocznej edycji Coca-Cola Cup wyjadą na obóz treningowy do włoskiego klubu piłkarskiego Juventus Turyn. Najlepsze polskie drużyny gimnazjalne będą miały okazję doskonalić swoje umiejętności pod okiem trenerów “Starej Damy”, zwiedzić stadion, poznać zawodników Juventusu i spotkać się ze zwycięzcami turnieju Coca-Cola Cup z innych krajów.

Marketer zapowiada również atrakcje dla kibiców: w Strefach Aktywnego Życia podczas finałów wojewódzkich i finału krajowego uczestnicy będą mogli wygrać nagrody i spotkać się z ambasadorami turnieju: Robertem Lewandowskim i Anna Dereszowską.