Zagranica

Postać Ronalda McDonalda w filmikach o walce z otyłością

W najnowszej kampanii koncernu McDonald's wykorzystana będzie postać maskotki-klauna Ronalda McDonalda, którego obecność w serii filmów video i DVD będzie...

W najnowszej kampanii koncernu McDonald’s wykorzystana będzie postać maskotki-klauna Ronalda McDonalda, którego obecność w serii filmów video i DVD będzie zachęcała dzieci do zwiększenia wysiłku fizycznego i promowała aktywny styl życia. Producentem filmów, których realizację przewiduje się wiosną 2005 roku, jest media communications company KanDoKid Films we współpracy z Warner Home Video. Rozprowadzane w różnych punktach sprzedaży dostępne będą w wielu wersjach językowych. Przygotowanie kampanii promującej zdrowy styl życia jest odpowiedzią firmy na rosnący wśród konsumentów strach przed otyłością, której za jedną z przyczyn uważają spożywanie fast foodów. W związku z tym w sieci restauracji McDonald’s wprowadzono też nowe, zdrowsze menu w zestawach Happy Meals oraz w ofercie skierowanej dla dorosłych. Firma chce w ten sposób podkreślić, że jej produkty mogą być częścią zdrowego odżywiania, a problem otyłości jest bardziej skomplikowany niż tylko jedzenie fast foodów. “BrandRepublic”