Zagranica

Adidas z kampanią globalną

Producent sportowej odzieży promuje nową technologię obuwia do biegania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYgMYSi-eQOc%22%7D
W marcu Adidas ruszy z intensywnym wsparciem najnowszej technologii obuwia dla sportowców Boost.
Kampania komunikuje swobodę i lekkość biegania, podkreśla komfort i “zastrzyk energii” u biegaczy, którzy decydują się na technologię Boost.

Działania promocyjne będą również prowadzone w prasie branżowej i męskiej, a także na outdoorze. Reklama będzie obecna również na niektórych citylightach przy teatrach i w kinach. Za kreację odpowiada angielska agencja Fiction & Sockeye, działania w social media wspiera We Are Social, a media kupuje Carat.

(Horizont)