Kraj

Dyliński szefem zespołu obsługi Żywca w agencji Just

Do zespołu obsługującego markę piwa Żywiec w agencji reklamowej Just dołączyły dwie nowe osoby: Bartek Dyliński i Aldona Berdyszak. Dyliński,...

Do zespołu obsługującego markę piwa Żywiec w agencji reklamowej Just dołączyły dwie nowe osoby: Bartek Dyliński i Aldona Berdyszak. Dyliński, dotychczas group account director w agencji Scholz & Friends Warszawa, objął stanowisko account directora. Berdyszak przejęła obowiązki account executive w teamie Żywca. Berdyszak przeszła do Just z agencji GPD, gdzie była odpowiedzialna za art buying i traffic. Dyliński w Scholz & Friends Warszawa był odpowiedzialny między innymi za takich klientów jak Star Foods, Reemstma – Imperial, Redan, US Pharmacia, Prumerica, Queisserfarm. Swoją karierę agencyjną zaczynał w 1997 roku w McCann-Erickson Warszawa, pracując dla PZU, Polkomtela, Benckisera i Nestle, a potem jako account director w JWT/Parintex pracował dla PTC Era Biznes, Deaewoo, Inteligo i Shell. “Rozmawialiśmy z wieloma osobami, formując nowy zespół w agencji, który pracuje dla marki Żywiec. Aldona i Bartek to ludzie, którzy do nas pasują” – powiedział Maciej Korobacz, współudziałowiec i wiceprezes Just odpowiedzialny za client services. Agencja reklamowa Just pozyskała w ostatnim czasie oprócz marki Żywiec kilku innych istotnych klientów: Tubądzin, Morliny, Bank BPH, Amicę. W związku z tym rozbudowywany jest nie tylko oddział poznański agencji, ale również warszawski. W ostatnim czasie dołączył do niego Dominik Kopczyński jako art director. Obecnie w agencji Just zatrudnione są 54 osoby. (PR)