M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AdTotal nie sprzedaje już reklam w Telepolis.pl

Maciej Florek | 7 marca 2013, 06:00

Serwis przeszedł do Evolution Media Net i będzie obsługiwany przez tę sieć reklamową najbliższe dwa lata.

Serwis Telepolis.pl dołączył do sieci reklamowej Evolution Media Net. Wcześniej Telepolis.pl współpracował z siecią reklamową AdTotal.

Telepolis.pl oferuje takie formy reklamowe jak double billboard, billboard, skyscraper, mailingi i reklamę w newsletterze oraz formy niestandardowe (sponsoring, akcje dedykowane). Umowa z serwisem ma charakter wyłączności sieciowej oraz agencyjnej i została zawarta na okres dwóch lat.

Każdego miesiąca serwis odwiedza ponad pół miliona użytkowników, którzy generują 6 mln odsłon (dane za Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2012).

Czytaj więcej na temat: , , ,