Kraj

Startuje kampania marki Bebilon

Nietypowa komunikacja marki z segmentu baby food, w której udział wzięli tylko ojcowie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZw2QheCl8Ls%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
W 30-sekundowym spocie mężczyźni dziękują swoim partnerkom i wyrażają uznanie dla ich codziennego wysiłku w godzeniu ról domowych i zawodowych.

Kampania rusza 8 marca, w tym dniu premierę będzie miał spot reklamowy w telewizji i internecie. Dodatkowo w kanale YouTube dostępna będzie 45-sekundowa wersja reklamy. Działania promocyjne obejmą telewizję i internet.

Dom mediowy odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów to MediaCom. Pomysł kreatywny spotu należy do BETC Paris, natomiast realizacja przebiegła we współpracy BETC Paris z Havas Worldwide Warsaw.