Zagranica

Jack Daniels startuje z globalną kampanią

Komunikacja obejmuje stronę marki, jak również telewizję, YouTube, Facebooka i OOH.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fy5PoEP3LWmc%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty reklamowe w wersjach 15- i 30-sekundowych.

Marka w globalnej kampanii podkreśla swój związek z historią rock and rolla w Stanach Zjednoczonych i rekomendacje takich gwiazd, jak Frank Sinatra, Bad Brains, Joey Ramone, Freddie King czy Mudhoney.

(Popsop)