Kraj

Media Broker zmieni wizerunek "Piłki Nożnej" na pismo męskie

Media Broker Sp. z o.o. chce zmienić wizerunek tygodnika "Piłka Nożna" w kierunku pisma męskiego. Ma to przynieść efekt w...

Media Broker Sp. z o.o. chce zmienić wizerunek tygodnika “Piłka Nożna” w kierunku pisma męskiego. Ma to przynieść efekt w postaci znacznego poszerzenia portfolio marketerów korzystających z reklamy w tygodniku. “Chcemy zwracać w naszych działaniach uwagę na to, że “Piłka Nożna” nie jest tytułem dla “kiboli”, ale dla mężczyzn wykształconych, mobilnych i aktywnych socjalnie” – mówi Anna Maślińska, dyrektor Media Broker. Spółka chce do reklamy w tygodniku zachęcić m.in. telekomy, producentów samochodów, producentów sprzętu elektronicznego, kosmetyków i firmy finansowe. Pierwsze efekty działań “edukacyjnych” już są widoczne – w wypuszczanym właśnie na rynek specjalnym wydaniu “Piłki Nożnej”, poświęconym turniejowi Euro 2004, z reklamy korzystają m.in. Nokia, EA Sports (producent gier), GP Batteries czy Carlsberg. Jak dodaje Aleksandra Trojnar, odpowiedzialna w Media Broker za działania sponsoringowe, większe efekty działań zmierzających do poszerzania portfolio reklamodawców “Piłki Nożnej” powinno być widać od września. “Rozmawiamy z wieloma sponsorami, którzy są wstępnie zainteresowani obecnością w “Piłce Nożnej” podczas eliminacji do mistrzostw świata 2006, w ramach których polska reprezentacja rozpocznie mecze właśnie jesienią – mówi. – Chcemy być jak najbardziej elastyczni, jeśli chodzi o współpracę, będziemy stawiać na niestandardowe formy reklamy. Być może też dla niektórych klientów uda się pozyskać zgodę wybranych piłkarzy na wykorzystanie ich wizerunku w tym medium”. “Piłka Nożna” istnieje od 1956 r., tygodnikiem jest od 1973 r., nakład pisma waha się w granicach 90-140 tys. egz. Spółka Media Broker powstała w kwietniu br. i dedykowana jest na razie obsłudze reklamowej wydawnictwa Profus Management (tygodnik “Piłka Nożna”, miesięcznik “Piłka Nożna Plus” i dwumiesięcznik “Biblioteczka Piłki Nożnej”). Media Broker ma jednak zamiar poszerzyć w najbliższym czasie portfolio swoich klientów o inne media, niekoniecznie prasowe. (MG)