M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"M jak mieszkanie" Ń nowy miesięcznik MURATORA

Serwis Dzienny | 10 stycznia 2000, 00:00

Wydawnictwo MURATOR uruchamia nowy miesięcznik. 15 stycznia 2000 r. ukaże się w sprzedaży "M jak mieszkanie", pismo adresowane do osób...

Wydawnictwo MURATOR uruchamia nowy miesięcznik. 15 stycznia 2000 r. ukaże się w sprzedaży "M jak mieszkanie", pismo adresowane do osób w wieku 25 Đ 44 lat, mieszkańców domów wielorodzinnych (bloków i kamienic) polskich miast, o dochodzie gospodarstwa domowego nie przekraczającym 2000 zł netto. Zawierać będzie m.in. pomysły na optymalną organizację niewielkich przestrzeni, modernizację starych mebli, testy produktów codziennego użytku i in. W każdym numerze znajdzie się konkurs. "M jak mieszkanie" startuje w nakładzie 300 tys. egz., o objętości 100 stron, w niskiej cenie 1,9 zł (wydawca zakłada, że będzie utrzymywana), przy wsparciu dużej, pięciomiesięcznej kampanii (przede wszystkim w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, "Super Expressie", magazynach kobiecych, tytułach MURATORA, a także z wykorzystaniem reklamy zewnętrznej i radia). Kreacją kampanii zajęła się Agencja Reklamowa "Tuba", media zakupiło PanMedia Western, a spoty reklamowe wyprodukowało Pro Production. Tydzień wcześniej MURATOR skierował do salonów EMPiK, supermarketów budowlanych oraz do wybranych księgarń katalog "Wymarzony Dom Letni. Projekty i porady" (nakład 20 tys. egz., objętość Đ 80 stron, cena Đ 10 zł). (KP)