Kraj

Kayak ma kampanię TV

Internetowa porównywarka turystyczna reklamuje się w telewizji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FleWr1P4V-oU%26noredirect%3D1%22%7D
Internetowa porównywarka ofert podróżnych (bilety lotnicze, rezerwacje hoteli) rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową mającą wypromować markę serwisu.

30- i 10-sek. animowane reklamy Kayak.pl będzie można zobaczyć m.in. w stacjach TVN (TVN, TVN24, TVN Meteo, TVN Siedem, TVN Style, TVN Turbo), Puls, Puls 2, kanałach filmowych (Ale Kino+, Comedy Central), muzycznych (4fun.tv, MTV, Rebel.tv, TV.Disco, VH1, Viva), młodzieżowych i dziecięcych (Nickelodeon) oraz tematycznych (Domo+, Planete+) i innych (Blink!, TTV).

Kreacja pochodzi z centrali Kayak w USA, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Kayak to serwis założony w 2004 r. w Stanach Zjednoczonych przez współzałożycieli takich portali turystycznych, jak Expedia i Travelocity.