Kraj

Kubuś interaktywnie i z kampanią

Ruszyła nowa strona internetowa marki, aktywizująca młodych konsumentów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPnfGS0OadsI%22%7D
Wystartowała nowa strona internetowa Kubusia z portfolio Grupy Maspex. Nowa odsłona platformy komunikacyjnej została wsparta kampanią. 

Strona ma przenosić młodych użytkowników do świata wyobraźni. Została stworzona w formacie ilustracji 3D. Jak przekonuje marketer, użytkownicy znajdą na niej między innymi poruszające wyobraźnię interaktywne elementy, takie jak kolorowanka czy muzyczne drzewko. 

O nowej stronie informuje specjalnie przygotowany 15-sekundowy spot, a także kampania internetowa. Dodatkowo kampanii towarzyszy konkurs, w którym codziennie można wygrać maskotkę.

Kreację i produkcję reklamy przygotowała agencja Brasil. Za zakup mediów odpowiadają ZenithOptimedia (TV) i Codemedia (internet).