Kraj

Clear Channel Poland poszerza ofertę nośników w punktach sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland podpisała umowy z kolejnymi, po Tesco i Makro Cash & Carry, sieciami handlowymi na...

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland podpisała umowy z kolejnymi, po Tesco i Makro Cash & Carry, sieciami handlowymi na oferowanie reklamy na ich terenie. Są to sieci: E.Leclerc, miniMal i Kaufland. W ramach współpracy z nowymi sieciami Clear Channel Poland, może obecnie na prawach wyłączności przeprowadzać kampanie reklamowe na terenie hipermarketów tych sieci. Reklamę na terenie sklepów Kaufland firma Clear Channel Poland będzie oferowała we współpracy z operatorem tej sieci – spółką Mensa. Zakres nośników w punktach sprzedaży obejmuje: naklejki na drzwiach wejściowych, standy reklamowe w galeriach handlowych, naklejki podłogowe, stopery, zwieńczenia regałów i standy w hali zakupowej, reklamę na wózkach zakupowych oraz reklamę w obrębie stanowisk kasowych. “Rozszerzenie zasięgu naszej oferty w miejscu sprzedaży wynika z rosnącego zainteresowania reklamodawców tą formą reklamy” – mówi Anna Nowakowska-Godun, dyrektor marketingu Clear Channel Poland. Po podpisaniu umów z nowymi sieciami w ramach działań reklamowych w punktach sprzedaży spółka oferuje reklamę we wnętrzach i na parkingach 39 sklepów Tesco oraz we wnętrzach 26 sklepów miniMal, 8 hipermarketów E.Leclerc i 35 hipermarketów Kaufland. Ponadto spółka oferuje reklamę na parkingach sklepów sieci Makro. (PU)