Kraj

Paralotna dla Kia Motors

Kia chwali się wygraną w plebiscycie "Auto Motor i Sport".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fhtqjb6LHOr8%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Kia Motors Polska rozpoczyna taktyczną kampanię modelu Kia Cee’d. Importer chwali się, że ten model zdobył pierwsze miejsce w plebiscycie “Auto Motor i Sport” w kategorii aut kompaktowych – zakup ekonomiczny. W związku z tym sukcesem firma przygotowała pakiet finansowania przy zakupie nowych aut.

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kreację, a dom mediowy Havas Media (d. MPG) jest odpowiedzialny za zakup i planowanie mediów.