Kraj

Grupa Eurozet wzmacnia ofertę pakietową

Do pakietu Zet Barometr dołączy sieć Antyradia, a do Zet Barometr+ stacje Antyradia i Chilli Zet.

Od 1 kwietnia pakiety reklamowe Grupy Eurozet – Zet Barometr oraz Zet Barometr+ – zostaną rozszerzone o stacje sieci Antyradia oraz Chilli Zet. Do pakietu Zet Barometr dołączą trzy stacje Antyradia, natomiast Zet Barometr+ zostanie wzmocniony o sieć Antyradia oraz trzynaście stacji Chilli Zet Dodanie tych rozgłośni nie spowoduje wzrostu kosztu dotarcia (CPP) w obu produktach.

Średnia cena 30-sekundowego spotu w Zet Barometr wyniesie 11 324 zł, a w Zet Barometr+ – 12 321 zł (w czasie komercyjnym 6-20, dni powszednie).

W skład rozszerzonego o Antyradio pakietu Zet Barometr wchodzą również Radio Zet oraz Pakiet Niezależnych, skupiający 57 stacji lokalnych. Od 1 kwietnia Zet Barometr+ obejmie Radio Zet, Antyradio, Chilli Zet, Pakiet Niezależnych oraz sieć dwudziestu jeden stacji Radia Plus.

Pozostałe produkty oferowane przez RRM Dom Sprzedaży Radia pozostają bez zmian.