M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZenithOptimedia otrzyma budżet Kohl's

Katarzyna Kacprzak | 18 marca 2013, 06:00

Dom mediowy z grupy Publicis otrzyma budżet wart ponad 350 mln dolarów.

Kohl's to sieć odzieżowa sprzedająca między innymi linię ubrań Jennifer Lopez. W przetargu, który rozpoczął się na jesieni 2012 roku, brały udział agencje Mediabrands (Interpublic), MEC (WPP), ZenithOptimedia (Publicis) oraz Horizon.

Według Kantar Media firma w 2012 roku wydała 356,5 mln dolarów na działania reklamowe. Kohl's jest 29. marketerem w USA, biorąc pod uwagę całość wydatków na marketing. W ubiegłym roku budżet ten wyniósł 1,12 mld dolarów. 

Agencją, która odpowiada za obsługę kreatywną Kohl's w USA, jest McCann.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,