M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zamknięcie Arnell Group

( red. ) | 19 marca 2013, 06:00

Agencja należąca do Omnicomu zamyka działalność.

Agencja Arnell Group miała w ostatnim czasie na koncie klika porażek. Najgłośniejszą była związana z marką Tropicana. Dramatycznie słaby rebranding opakowania soku pomarańczowego doprowadził do 20-proc. spadku sprzedaży w ciągu kilku tygodni. Nie można również zapomnieć o nietrafionym rebrandingu marki Pepsi, w związku z którym ukazało się dziwne tłumaczenie, 27-stronicowy dokument przepełniony żargonem marketingowym, zdjęciami jin-jang, odniesieniami do człowieka witruwiańskiego Leonarda da Vinci oraz wszystkich dotychczasowych osiągnięć ludzkości.

Pod koniec ubiegłego roku agencja poważnie odczuła utratę Belvedere Vodka, która po przeprowadzeniu przetargu przekazała swój budżet wart ok. 15 mln dol. agencji BBDO.

Sara Arnell, CEO Arnell Group, poinformowała media, że postanowiła wrócić do swojej pasji - pisania i wydać książkę o kulturze i komunikacji marketingowej.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,