M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kolejna marka P&G obsługiwana przez 24/7PR

Maciej Florek | 20 marca 2013, 06:00

Agencja zajmie się projektami marki Ariel.

Agencja 24/7 PR rozszerza współpracę z Procter & Gamble. Koncern powierzył agencji obsługę PR kolejnej marki ze swojego portfolio – produktów do prania Ariel. W ramach współpracy agencja będzie odpowiadać za realizację projektu dedykowanego nowoczesnym kapsułkom piorącym Ariel. 24/7PR będzie odpowiadać za koordynację projektu na polskim rynku oraz na wybranych rynkach Europy Środkowej.

To kolejna marka, jaką P&G powierzyło agencji 24/7PR. Wśród dotychczas przez agencję realizowanych projektów znalazły się m.in. działania dla Gillette, Venus czy Old Spice.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,