Kraj

Deichmann promuje swoje trzy brandy [wideo]

Dwie marki - Graceland i 5th Avenue by Halle Berry - są już reklamowane. Dzisiaj rozpoczyna się zaś kampania brandu Most Wanted.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDAXR4CHVyc4%22%7D
Deichmann Obuwie prowadzi nową kampanię reklamową, w której promuje swoje trzy marki. Dwie z nich – Graceland i 5th Avenue by Halle Berry – są emitowane już od jakiegoś czasu. Dzisiaj rozpoczyna się kampania marki Most Wanted.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, prasę oraz internet.

Za adaptację kampanii odpowiada agencja reklamowa Szynal i Lis. W Polsce media dla Deichmanna planuje i kupuje Starcom, który obronił ten budżet w przetargu, o czym informowaliśmy w MMP24 z dnia 20 lutego br.