Peugeot wprowadza na polski rynek nowy model samochodu oznaczony numerem 407. Celem wspierającej go kampanii (hasło reklamowe brzmi “Znów warto rozmawiać o samochodach”) jest poinformowanie potencjalnych klientów o nowym modelu 407, zapoznanie ich z ofertą oraz podkreślanie atrakcyjnego wizerunku nowego modelu. Peugeot 407 wprowadzany będzie kanałami zintegrowanej komunikacji marketingowej agencji Grupy Euro RSCG. Kampania podzielona została na trzy fazy: pierwsze działania o charakterze teasera rozpoczęły się 3 czerwca i skierowane były do prasy, TV i internetu. W TV emitowany był krótki spot o nazwie “Szum”. Kolejnym etapem kampanii jest zapraszanie na dni otwarte, które potrwają od 19 do 26 czerwca. W TVP, TVP3, TV4, TVN-ie, TVN Siedem emitowany będzie spot “Szum 2” nawiązujący do teasera i zachęcający do udziału w dniach otwartych Peugeot 407. 20-sekundowy spot radiowy “Dźwięki” pojawi się w czerwcu br. w PR1, PR3, RMF FM, Radiu Zet. Ponieważ komunikat ma za zadanie docierać do odbiorcy przez cały dzień, Euro RSCG 4D przygotowało działania towarzyszące wszystkim etapom kampanii reklamowej: dwuetapowy spersonalizowany mailing z follow-up telefonicznym przeprowadzonym przez Call Center Poland, akcje teaserowe i promocyjne oraz organizację wydarzeń specjalnych. W trzecim etapie zaplanowano działania wizerunkowe – ich podstawą jest 30-sekundowa reklama telewizyjna “Zabawki”, którą będzie można oglądać od 19 czerwca br. Reklama została nakręcona w scenerii nowoczesnych ulic Sydney. Na jej potrzeby zbudowano 17 samodzielnie jeżdżących modeli samochodów w skali 1:1, grało w niej 20 aktorów i 1500 statystów. Soundtrack, który towarzyszy reklamie, to utwór stworzony przez nowo odkrytą francuską formację o nazwie The Film. Spot pojawi się w TVP, TVP3, TV4, TVN-ie, TVN Siedem, TVN24, Discovery, Ale Kino!. Wszystkim etapom akcji towarzyszy reklama prasowa w dziennikach (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”), prasie lokalnej, branżowej i dealerskiej oraz działania prowadzone w internecie, akcje z wykorzystaniem niestandardowych formatów reklamowych i akcje skierowane do dealerów Peugeot. Za kreację teaserów TV i radiowych, adaptację 30-sekundowego spotu TV oraz kreację materiałów POS odpowiada Euro RSCG Warsaw. Euro RSCG 4D przygotowała mailingi, kilka niezależnych akcji skierowanych do posiadaczy i potencjalnych klientów Peugeot oraz organizację wydarzeń specjalnych, Call Center Poland obsługiwał telefoniczne działania follow-up. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Brand & Media OMD. (JP)