Kraj

Peugeot przygotował kampanię nowego na polskim rynku modelu 407

Peugeot wprowadza na polski rynek nowy model samochodu oznaczony numerem 407. Celem wspierającej go kampanii (hasło reklamowe brzmi "Znów warto...

Peugeot wprowadza na polski rynek nowy model samochodu oznaczony numerem 407. Celem wspierającej go kampanii (hasło reklamowe brzmi “Znów warto rozmawiać o samochodach”) jest poinformowanie potencjalnych klientów o nowym modelu 407, zapoznanie ich z ofertą oraz podkreślanie atrakcyjnego wizerunku nowego modelu. Peugeot 407 wprowadzany będzie kanałami zintegrowanej komunikacji marketingowej agencji Grupy Euro RSCG. Kampania podzielona została na trzy fazy: pierwsze działania o charakterze teasera rozpoczęły się 3 czerwca i skierowane były do prasy, TV i internetu. W TV emitowany był krótki spot o nazwie “Szum”. Kolejnym etapem kampanii jest zapraszanie na dni otwarte, które potrwają od 19 do 26 czerwca. W TVP, TVP3, TV4, TVN-ie, TVN Siedem emitowany będzie spot “Szum 2” nawiązujący do teasera i zachęcający do udziału w dniach otwartych Peugeot 407. 20-sekundowy spot radiowy “Dźwięki” pojawi się w czerwcu br. w PR1, PR3, RMF FM, Radiu Zet. Ponieważ komunikat ma za zadanie docierać do odbiorcy przez cały dzień, Euro RSCG 4D przygotowało działania towarzyszące wszystkim etapom kampanii reklamowej: dwuetapowy spersonalizowany mailing z follow-up telefonicznym przeprowadzonym przez Call Center Poland, akcje teaserowe i promocyjne oraz organizację wydarzeń specjalnych. W trzecim etapie zaplanowano działania wizerunkowe – ich podstawą jest 30-sekundowa reklama telewizyjna “Zabawki”, którą będzie można oglądać od 19 czerwca br. Reklama została nakręcona w scenerii nowoczesnych ulic Sydney. Na jej potrzeby zbudowano 17 samodzielnie jeżdżących modeli samochodów w skali 1:1, grało w niej 20 aktorów i 1500 statystów. Soundtrack, który towarzyszy reklamie, to utwór stworzony przez nowo odkrytą francuską formację o nazwie The Film. Spot pojawi się w TVP, TVP3, TV4, TVN-ie, TVN Siedem, TVN24, Discovery, Ale Kino!. Wszystkim etapom akcji towarzyszy reklama prasowa w dziennikach (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”), prasie lokalnej, branżowej i dealerskiej oraz działania prowadzone w internecie, akcje z wykorzystaniem niestandardowych formatów reklamowych i akcje skierowane do dealerów Peugeot. Za kreację teaserów TV i radiowych, adaptację 30-sekundowego spotu TV oraz kreację materiałów POS odpowiada Euro RSCG Warsaw. Euro RSCG 4D przygotowała mailingi, kilka niezależnych akcji skierowanych do posiadaczy i potencjalnych klientów Peugeot oraz organizację wydarzeń specjalnych, Call Center Poland obsługiwał telefoniczne działania follow-up. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Brand & Media OMD. (JP)