M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gong wspiera rekrutację PwC

Katarzyna Woźniak | 21 marca 2013, 06:00

PricewaterhouseCoopers ruszyła z działaniami interaktywnymi, które pomagają w rekrutacji.

Jedna z wiodących firm konsultingowych PricewaterhouseCoopers współpracuje z agencją kreatywną Gong w ramach koncepcji komunikacji w mediach interaktywnych. Celem wspólnych działań jest wsparcie akcji rekrutacyjnych.

Kampania pod hasłem "Poznaj 100 proc. swoich możliwości" ma zbudować zaangażowanie, wykorzystując mechanizmy rządzące zachowaniami w mediach społecznościowych. Działania kampanii wspierają również aktywności na stronie internetowej, jak np. quiz Moje 100 Procent, czy konkursy, w których do wygrania są m.in. iPady. W Facebooku firmy funkcjonuje również specjalna aplikacja z kalendarzem eventów, w których uczestniczy PwC. 

To pierwsza realizacja agencji Gong przygotowana dla tej firmy.

Czytaj więcej na temat: ,