Kraj

Kamil Bednarek i Czesław Mozil reklamują Playa

Kolejne dwie gwiazdy w kampanii sieci komórkowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBqJLo3ZxsNk%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_qgvmsXgkQc%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
P4, operator sieci komórkowej Play, w ramach prowadzonego od połowy stycznia br. projektu reklamowego wykorzystującego wizerunki znanych osób przygotował dwie kolejne odsłony reklam – z udziałem piosenkarza Kamila Bednarka i muzyka Czesława Mozila.

Dotychczas w jego reklamach wystąpili: Kuba Wojewódzki (z którym Play współpracował już w ub.r.), Agnieszka Dygant, Magdalena Różczka, Maciej Stuhr, Marcin Prokop i Małgorzata Socha.

Kampania obejmuje telewizję, internet, prasę, radio, kina i outdoor.

Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, produkcją zajęło się Papaya Films, postprodukcją – studio Yakumama, planowaniem i zakupem mediów dom mediowy – MediaCom, a działaniami online – agencja K2.