Grupa Żywiec, producent piwa m.in. pod marką Warka, przygotował dla niej największą w jej historii kampanię reklamową pt. “Ekipa na swoim”. Kluczowym elementem jest sponsoring reality show pod takim samym tytułem na antenie telewizji Polsat. Nagrodą główną jest możliwość prowadzenia piwiarni Warka w ramach sieci franczyzowej w jednym z trzech miast: w Toruniu, Częstochowie lub Kielcach.
W ramach kampanii marka prowadzić będzie działania we wszystkich mediach oraz kanałach sprzedaży. Hasło “Ekipa na swoim” pojawi się na dedykowanych opakowaniach jednostkowych i zbiorczych piwa Warka, które wkrótce trafią na półki sklepów i lokali gastronomicznych. W punktach sprzedaży i piwiarniach Warki w całym kraju prowadzone będą też specjalne promocje.
Firma nie ujawnia wysokości nakładów przeznaczonych na tę kampanię.
Spot będzie emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich. Za kreację odpowiada agencja Just, BTL – agencja Men at Work, internet – agencja The Digitals, media zakupił MediaVest.
Obecnie sieć piwiarni Warka liczy 77 lokali.