Zagranica

Branża motoryzacyjna jednoczy siły na Wyspach

Producenci samochodów proszą rząd o pomoc w inauguracji kampanii promującej ekologiczne samochody.

Właściciele marek samochodowych chcą zwrócić się do brytyjskiego rządu z prośbą o realizację wspólnej kampanii, która będzie miała na celu promocję elektrycznych samochodów i jednocześnie przekonanie do nich najbardziej sceptycznych konsumentów.

Toyota, Nissan, Vauxhall i Renault wprowadziły na rynek w ostatnim czasie wysoko zaawansowane modele samochodów elektrycznych, ale ich sprzedaż jest rozczarowująca.

W ubiegłym roku sprzedało się ok. 3 tys. elektrycznych pojazdów, ale ich właścicielami są głównie firmy, a nie użytkownicy prywatni.
Pod egidą stowarzyszenia Society for Motor Manufacturers and Traders (SMMT). Wspólnie z brytyjskim rządem miałaby ruszyć kampania, która będzie przekonywać sceptycznych kierowców do korzystania z ekologicznych rozwiązań. SMMT do zainteresowanych agencji wysłało już briefing z wytycznymi dotyczącymi najbardziej istotnych zagadnień w przekazie marketingowym.

(BrandRepublic)