Kraj

McDonald's Polska zareklamuje swój sztandarowy produkt - Big Maca

Koncern McDonald's Polska rozpoczął kampanię promocyjną kanapki Big Mac. Promocja jest już komunikowana na materiałach POS (plakaty i bannery) w...

Koncern McDonald’s Polska rozpoczął kampanię promocyjną kanapki Big Mac. Promocja jest już komunikowana na materiałach POS (plakaty i bannery) w restauracjach sieci McDonald’s. Kampania w mediach rozpocznie się natomiast 23 czerwca i potrwa do 13 lipca. Trwający 30 sekund spot będzie emitowany w TVP, TVP3, Tele5, TVN, TVN7 i TV4. “Celem akcji promocyjnej jest przypomnienie o sztandarowym produkcie McDonald’s, jakim jest Big Mac” – mówi Krzysztof Kłapa, rzecznik prasowy McDonald’s Polska. Głównym targetem promocji i kampanii są osoby należące do grupy określanej jako “young adults”. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Optimum Media OMD. (PU)