Kraj

Desperados, czyli impreza inna niż wszystkie [wideo]

Świat marki oczami pary mistrzów sztuki teledysku i multimediów: Bruno Aveillana oraz Florii Sigismondi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FF7FpRH8VD_M%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Grupa Żywiec rozpoczyna nową kampanię reklamową marki Desperados. Komunikacja obecna w telewizji i internecie startuje pod tytułem “To The Bone”. Koncept kampanii to zaproszenie do serca imprezowego świata marki Desperados oczami pary mistrzów sztuki teledysku i multimediów: Bruno Aveillana oraz Florii Sigismondi.



Spot będzie emitowany w głównych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych.

Za kreację i produkcję filmu jest odpowiedzialna francuska agencja Dufresne Corrigan Scarlett Advertising. W Polsce za przeprowadzenie kampanii w Facebooku oraz adaptację globalnej kampanii digital odpowiada Przeagencja, za zakup mediów – dom mediowy MediaVest.