Kraj

NoS/BBDO przebudowała dział obsługi klienta i szuka menedżera do BTL Design

Dział obsługi klienta agencji reklamowej NoS/BBDO uległ przebudowie. Po przejęciu przez Jacka Stalewskiego, dyr. generalnego agencji, obowiązków ustępującej Agnieszki Łukasik,...

Dział obsługi klienta agencji reklamowej NoS/BBDO uległ przebudowie. Po przejęciu przez Jacka Stalewskiego, dyr. generalnego agencji, obowiązków ustępującej Agnieszki Łukasik, dyr. działu obsługi klienta, wprowadzono zmiany w jego strukturze. Wcześniej istniały w nim trzy zespoły zarządzane przez Weronikę Rehorowską (account director), Oliwię Sierotę (account supervisor) i Elżbietę Płocharską (account director). Obecnie funkcjonują cztery zespoły – czwartym z nich zarządza Jarosław Skrzyński (account supervisor). Jeden z nich odpowiada za obsługę budżetu Telekomunikacji Polskiej SA, pozostałe zajmują się obsługą przydzielonych im grup klientów. Do działu przyjęto nowych pracowników: Zuzannę Warowną na stanowisko account managera, Patrycję Bruź i Monikę Holder na stanowiska junior account executive. W sumie zespół obsługi klienta liczy obecnie 19 osób plus trzy osoby w dziale strategii. Dział kreacji agencji powiększył się ponadto o Adama Dudka, art directora (wcześniej w Ad Fabrice/FCB), który w zespole z Tomaszem Titkowem, copywriterem, odpowiada za prowadzenie projektów m.in. dla Telekomunikacji Polskiej SA. “Dział kreacji został już całkowicie zrestrukturyzowany” – podkreśla Stalewski, dodając, że już od ponad dwóch miesięcy Michał Sorówka i Paweł Nowakowski, dotychczasowi dyr. kreatywni, nie uczestniczyli w żadnych pracach przygotowywanych przez agencję. Jednocześnie trwają poszukiwania menedżera zarządzającego BTL Design (dział agencji zajmujący się usługami z zakresu marketing services, który w przyszłym roku ma zostać przekształcony w niezależną firmę). “Mamy już kilku wyselekcjonowanych kandydatów, ale osobę zarządzającą BTL Design zamierzamy wybrać dopiero na początku września br.” – mówi Stalewski. Dodaje, że jego zdaniem tak przegrupowany 80-osobowy zespół agencji nie wymaga już żadnych dalszych przekształceń ani wsparcia personalnego. “Nikogo nowego nie szukamy – mówi Stalewski. – Każdy nowy biznes, który pojawi się w agencji, możemy obsłużyć dzięki osobom, które aktualnie zatrudniamy”. Agencja startuje obecnie w trzech przetargach. Zdaniem Stalewskiego do NoS/BBDO wpłynęło w tym roku mniej zaproszeń przetargowych niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Spośród siedmiu przetargów, w których agencja brała udział, pięć zostało zakończonych pomyślnie dla NoS/BBDO – rozpoczęła obsługę budżetów reklamowych Pak Plast (Jan Niezbędny), magazynu “Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), GE Capital Banku (kredyty krótkoterminowe) oraz projektów dla Diageo i Gillette. (AMS)