Dział obsługi klienta agencji reklamowej NoS/BBDO uległ przebudowie. Po przejęciu przez Jacka Stalewskiego, dyr. generalnego agencji, obowiązków ustępującej Agnieszki Łukasik, dyr. działu obsługi klienta, wprowadzono zmiany w jego strukturze. Wcześniej istniały w nim trzy zespoły zarządzane przez Weronikę Rehorowską (account director), Oliwię Sierotę (account supervisor) i Elżbietę Płocharską (account director). Obecnie funkcjonują cztery zespoły – czwartym z nich zarządza Jarosław Skrzyński (account supervisor). Jeden z nich odpowiada za obsługę budżetu Telekomunikacji Polskiej SA, pozostałe zajmują się obsługą przydzielonych im grup klientów. Do działu przyjęto nowych pracowników: Zuzannę Warowną na stanowisko account managera, Patrycję Bruź i Monikę Holder na stanowiska junior account executive. W sumie zespół obsługi klienta liczy obecnie 19 osób plus trzy osoby w dziale strategii. Dział kreacji agencji powiększył się ponadto o Adama Dudka, art directora (wcześniej w Ad Fabrice/FCB), który w zespole z Tomaszem Titkowem, copywriterem, odpowiada za prowadzenie projektów m.in. dla Telekomunikacji Polskiej SA. “Dział kreacji został już całkowicie zrestrukturyzowany” – podkreśla Stalewski, dodając, że już od ponad dwóch miesięcy Michał Sorówka i Paweł Nowakowski, dotychczasowi dyr. kreatywni, nie uczestniczyli w żadnych pracach przygotowywanych przez agencję. Jednocześnie trwają poszukiwania menedżera zarządzającego BTL Design (dział agencji zajmujący się usługami z zakresu marketing services, który w przyszłym roku ma zostać przekształcony w niezależną firmę). “Mamy już kilku wyselekcjonowanych kandydatów, ale osobę zarządzającą BTL Design zamierzamy wybrać dopiero na początku września br.” – mówi Stalewski. Dodaje, że jego zdaniem tak przegrupowany 80-osobowy zespół agencji nie wymaga już żadnych dalszych przekształceń ani wsparcia personalnego. “Nikogo nowego nie szukamy – mówi Stalewski. – Każdy nowy biznes, który pojawi się w agencji, możemy obsłużyć dzięki osobom, które aktualnie zatrudniamy”. Agencja startuje obecnie w trzech przetargach. Zdaniem Stalewskiego do NoS/BBDO wpłynęło w tym roku mniej zaproszeń przetargowych niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Spośród siedmiu przetargów, w których agencja brała udział, pięć zostało zakończonych pomyślnie dla NoS/BBDO – rozpoczęła obsługę budżetów reklamowych Pak Plast (Jan Niezbędny), magazynu “Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), GE Capital Banku (kredyty krótkoterminowe) oraz projektów dla Diageo i Gillette. (AMS)
Kraj
Twój Styl
Ad Fabrika FCB
Diageo
NoS/BBDO
Gillette
Telekomunikacja Polska SA
Sorówka Michał
Stalewski Jacek
Łukasik Agnieszka
Nowakowski Paweł
Wydawnictwo Bauer
Płocharska Elżbieta
Titkow Tomasz
GE Capital Bank
Rehorowska Weronika
Warowna Zuzanna
Bruź Patrycja
Jan Niezbędny
Sierota Oliwia
Skrzyński Jarosław
Holder Monika
Dudek Adam
Pak Plast