Kraj

Rainbow kusi rabatami do 25 proc.

Do 26 kwietnia touroperator co tydzień będzie promował inne kierunki wyjazdowe.

Rainbow kusi rabatami do 25 proc.
W Rainbow Tours ruszyła kampania pod nazwą “Kolorowe tygodnie”. Każdy z tygodni poświęcony jest innym kierunkom wakacyjnym z oferty Lato 2013, którym odpowiadają różne kolory użyte w kampanii. Na wybrane wczasy i wycieczki obowiązują specjalne ceny oraz rabaty nawet do 25 procent.

To już trzecia edycja tej popularnej promocji, która w tym roku będzie trwała do 26 kwietnia. Każdy tydzień to inny kolor kojarzący się z krajami, którym jest poświęcony. Pierwszy tydzień – niebieski – dotyczy oferty greckiej. Kolejne tygodnie to odpowiednio: żółty (arabski), czerwony (hiszpańsko-portugalski) oraz zielony (włoski). Sieć sprzedaży została wyposażona w plakaty nawiązujące do charakteru każdego z tygodni.

– “Kolorowe tygodnie” z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością, dlatego postanowiliśmy na stałe wpisać je do kalendarza promocji. Dla nas są one jeszcze bardziej kolorowe, ponieważ nasze salony własne prześcigają się w pomysłach na najbardziej oryginalny wystrój – mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.

W marcu Rainbow Tours komunikowało “Przeskocz wiosnę, przyśpiesz lato”, odwołując się kontrastowo do pogody w tym czasie panującej w kraju. Promocji towarzyszyły materiały BTL, kampania radiowa oraz reklama w warszawskim metrze. Każdej z promocji towarzyszy również kampania internetowa. Luty natomiast poświęcony był wycieczkom objazdowym. Klienci rezerwujący wyjazd z oferty Lato 2013 z promocji “Premia dla ciekawych świata” dodatkowo otrzymywali voucher na kolejny dowolny wyjazd z Rainbow Tours o wartości do 500 zł.

Za kreację każdej z tych kampanii odpowiada agencja Fat Baby, natomiast za strategie mediowe dom mediowy Bifri.