Kraj

Pierwszy spot Greya dla Tyskiego

Marka będzie miała dwa równoprawne warianty - Gronie i Klasyczne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FoHQg5I8pJjg%22%7D
“Wybierz swoje Tyskie” to pierwszy spot agencji Grey dla marki Tyskie po wygranym w październiku ub.r. przetargu. Wcześniej od 1998 r. brand był obsługiwany przez agencję DDB Warszawa, co było jednym z najdłuższych związków agencji z klientem w polskiej branży reklamowej.

Film wyprodukowało studio Papaya, a za zakup mediów odpowiada do mediowy MEC. Działania PR dla Tyskiego prowadzi Q&A Consulting.

Kampania telewizyjna rozpoczyna się w najbliższy piątek i potrwa do końca maja.

Nowy spot jest realizacją nowej strategii dla marki. Teraz w ramach brandu Tyskie będą równoprawnie funkcjonować dwa warianty – wprowadzone w ub.r. Klasyczne i dotychczasowy wariant – Gronie. Sama nazwa Tyskie Gronie nie była w ostatnich latach używana i eksponowana na opakowaniach. Obecnie będzie bardziej widoczna na nowych opakowaniach. Redesign opakowań Tyskiego Gronie przygotowała agencja SiebertHead. Oba warianty zyskają także takie same ceny.

Taka strategia wynika z analiz marketera, który uznał, że konsumenci szukają nowych, lżejszych smaków i nowości, ale jednocześnie wielu z nich jest bardzo przywiązanych do piw funkcjonujących na rynku.

Należące do Kompanii Piwowarskiej Tyskie jest największym brandem piwnym w Polsce.